ПРОБЛЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ
«Компетентнісно-технологічний підхід як метод управління освітнім процесом направлений на досягнення особистісного успіху учня»
Мета методоб’єднанння вчителів природничо-математичних наук і інформатики:
- Створення умов для формування освіченої творчої особистості громадянина, реалізація його природних задатків і можливостей.
- Формування професійної компетентності конкурентноспроможного вчителя, його світоглядні орієнтації, виробляти власну філософію життєдіяльності, самоідентифікації та самореалізації в кожній із сфер суспільного життя
- Забезпечення засвоєння і використання найбільш раціональних методів і прийомів навчання і виховання школярів.
ЗАВДАННЯ МО ВЧИТЕЛІВ НА 2022-2023 н. р.
Враховуючи вимоги реформи та Державного стандарту базової і повної середньої освіти ШМО вчителів вважає головними напрямками в наступному році:
1. Вдосконалення педагогічної майстерності вчителів.
2. Ознайомитись з інноваційними формами у методичної роботи(майстер-клас, педагогічний ярмарок, методичні посиденьки, педагогічна кухня, методичний міст, інтелектуальний марафон та ін.) і застосовувати у своїй практичній діяльності.
3. Вдосконалення використання інноваційних технологій у викладанні природничо-математичних наук та інформатики.
4. Посилити практичну спрямованість змісту освіти, акцентуючи увагу на вивчення явищ, процесів, речовини, з якими стикаються учні у сучасному повсякденному житті.
5. Формування творчих здібностей особистості учня і вчителя.
6. Використання та впровадження передового досвіду вчителів району та області.
7. Вдосконалення контролю навчальних досягнень у системі ліцею.
8. Ознайомлення з новинками методичної літератури.
ЗМІСТ РОБОТИ
З метою удосконалення процесу навчання та забезпечення органічного поєднання теоретичними та практичними занять ШМО визначає такі види діяльності у методичній роботі:
1. Засідання ШМО вчителів.
2. Проведення семінарів-практикумів.
3. Вивчення нормативних документів.
4. Проведення відкритих уроків.
5. Взаємовідвідування уроків.
6. Участь в конкурсах, олімпіадах, турнірах.
7. Організація самоосвіти.