Девіз ліцею:
"Школа - це найдорожчий скарб кожного народу, це шлях до знань, до добробуту"
Кредо ліцею:
" Поєднання дошкільної, початкової, основної освіти. Формування і розвиток фізично психічно – духовно і соціально здорової особистості із стійкими переконаннями здорового способу життя”
Проблема, над якою працює колектив ліцею:
«Поєднання загальноосвітньої, дошкільної, початкової та профільної підготовки
в умовах сільської школи»
Навчальна проблема:
«Підвищення ефективності і якості уроку
як основної форми організації навчально-виховного процесу»
Виховна проблема
«Виховання у дітей умінь і навичок здорового способу життя»
Психолого-педагогічна проблема
«Психологічна взаємодія учасників навчально-виховного процесу –
важлива умова оптимізації навчально-виховного процесу»
Основні пріоритети в роботі ліцею:
- Глибоке вивчення проблеми наступності в навчально-виховному об'єднанні;
- Формування творчої особистості, яка вміє приймати виважені рішення;
- Впровадження найбільш ефективних методик і технологій в навчально-виховному процесі;
- Розвиток морально-етичних норм спілкування між вихованцями та педагогами;
- Формування основ культури здоров'я; Збереження і зміцнення морального, фізичного і психологічного здоров'я дітей;
- Управління якістю освіти на основі нових інформаційних технологій та освітнього моніторингу.
Наступність у роботі ліцею
дошкільний підрозділ
дошкільний підрозділ
Завдання:
- Впроваджувати в практику концепцію безперервного навчання, забезпечуючи ранній розвиток дитини в умовах ліцею.
- Організувати здійснення наступності в комплексі «початкова школа-дитячий сад» на всіх рівнях: змісту, технологій і методик навчання, організації навчально-виховного процесу.
- Формувати психологічну готовність дітей до навчання в школі, базуючи її на активній мотивації, використовуючи емоційно-вольові нахили;
Напрямки модернізації закладу
- розвиток системи безперервної освіти та навчання протягом життя;
- забезпечення економічних і соціальних гарантій для професійної самореалізації педагогічних працівників, підвищення їх соціального статусу;
- запровадження освітніх інновацій, інформаційних технологій;
- створення ринку освітніх послуг та його науково-методичного забезпечення.
- посилення ролі органів місцевого самоврядування, активізацію участі батьків, піклувальних рад, меценатів, громадських організацій, фондів, засобів масової інформації у навчально-виховній, науково-методичній, економічній діяльності навчального закладу, прогнозуванні його розвитку, оцінці якості освітніх послуг.
- виховання особистості, яка усвідомлює свою належність до Українського народу, сучасної європейської цивілізації, орієнтується в реаліях і перспективах соціокультурної динаміки, підготовлена до життя і праці у світі, що змінюється;
- збереження та збагачення українських культурно-історичних традицій, виховання шанобливого ставлення до національних святинь, української мови;
- виховання людини демократичного світогляду, яка дотримується громадянських прав і свобод, з повагою ставиться до традицій, культури, віросповідання та мови спілкування народів світу;
- формування у дітей та молоді сучасного світогляду, розвитку творчих здібностей і навичок самостійного наукового пізнання, самоосвіти і самореалізації особистості;
- підвищення кваліфікації кадрів, здатних до творчої праці, професійного розвитку, освоєння та впровадження наукоємних та інформаційних технологій;
- стимулювання у молоді прагнення до здорового способу життя.