Неділя, 2019-08-25, 2:56 PM
Вітаю Вас Гость | RSS

Цвітоське навчально - виховне об'єднання

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 76
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Пошук
Календар
«  Серпень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Друзі сайту

МО суспільно - гуманітарних наук

П Л А Н

роботи методичного об’єднання учителів суспільно - гуманітарних наук

(української мови і літератури, історії учителів зарубіжної літератури, англійської мови )

на 2018-2019 навчальний рік

                                                                                                     Керівник: Кусок Т.М.

І. В С Т У П

Без набуття учнями елементарної лінгвістичної освіти, без мовленнєвих умінь і навичок неможливо говорити про розвиток особистості, котра усвідомлює себе частиною нації. У сучасних умовах зростає роль мовних умінь і навичок, які сприяють формуванню інтелектуальних здібностей учнів та розвитку їхньої духовності.

Тому у 2017-2018 навчальному році методичне об’єднання учителів-словесників спрямовувало свою роботу на:

- прищеплення любові до рідної мови, до рідної землі; виховання поваги до традицій і історії свого народу;

- повернення престижу української літератури, вивчення її як унікального явища в світовій історії культури, що своїми естетичними засобами виховує вільну, духовно багату, розкріпачену в своєму вираженні українську людину;

- залучення школярів до скарбниці світової літератури, а через неї - до фундаментальних загальнолюдських цінностей; виховувати пошану до англійської мови ;

- удосконалення уроку як основної форми навчально-виховної роботи;

- пошуки різноманітних форм занять для розвитку пізнавальних потреб, здібностей, нахилів учнів;

- впровадження у практику сучасного педагогічного досвіду.

     Підсумовуючи пройдений навчальний рік, варто відзначити, що на засіданнях МО систематично проводились обговорення новинок методичної літератури. Члени МО школи відвідували заняття, які проводилися територіальним МО вчителів-словесників, брали активну участь у підготовці цих занять. Зокрема, на засіданнях з доповідями виступали Т.М.Кусок, Л.О., Ясінська, В.Л.Литвин. Багато часу вчителі приділяли роботі з обдарованою учнівською молоддю. Так, Сімонян Ангеліна стала призером ІІІ місце обласного конкурсу есе про Василя Стуса. На районній олімпіаді з української мови Ліщук Дарина з 11класу завоювала перше місце вч.Кусок Т.М., Козійчук Аня- перше місце вч.Кусок Т.М.,, Шевчук Іванна - 3місце Лисенко Т.В.. учениця класу Анна Козійчук та Ольга Демчук з 11 класу здобули І місце в районному етапі Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика вч.Кусок Т.М. Сімонян Ангеліна з 10 класу отримала ІІ місце в ІІ етапі Міжнародного конкурсу з української мови імені Тараса Шевченка.Учні Ліщук Дарина, Ольга Демчук брали участь в обласних етапах конкурсу з української мови та олімпіаді. Десятикласниця Ангеліна Сімонян отримала ІІІ місце в районній олімпіаді з історії вч. Бойчук О.П., учениця Шевчук Іванна - І місце з англійської мови вч.Стаднік Н.А.Десятикласниця Тетяна Іванова здобула ІІ місце серед читців - декламаторів віршів Т.Шевченка. Власний блог і постійно поповнюють Кусок Т.М. та Бойчук О.П.Ці вчителі випустили у світ книгу про село Цвітоха. Це літературно - краєзнавчий нарис.

Протягом 2017-2018 навчального року учителями-словесниками активно проводилася позакласна робота. У листопаді пройшла декада, присвячена Дню української мови; у березні - Тиждень української мови і літератури в школі; у лютому було відзначено Міжнародний День рідної мови; у травні - День слов’янської писемності. Було чимало заходів на відзначення річниці від дня народження Т.Шевченка. Предметні тижні з української мови та літератури, англійської мови та зарубіжної літератури, історії довели, що дітям цікаві ці предмети, вони з захопленням брали участь у вікторинах та конкурсах. Учителі-філологи відвідували уроки своїх колег; успішно співпрацювали молоді вчителі та їхні наставники. Однак у роботі МО школи є і недоліки: - значна частина учнів має низький рівень орфографічної та пунктуаційної грамотності; - не завжди теоретичні знання учні вміють застосовувати практично; - частина учнів має незначний інтерес до читання. Тому робота педагогів повинна зосереджуватися на інтенсивній мовній практиці учнів (усній і писемній); на подоланні розриву між теорією і практикою у навчанні мови; на розкритті інтересів, нахилів та здібностей учнів з метою виявлення самостійної творчості кожної особистості; на формуванні читацьких навичок та інтересу до вивчення художньої літератури.

Методичне об’єднання словесників у 2018-2019 навчальному році працюватиме над проблемою: Сучасні педагогічні новації, інноваційні технології як форма компетентнісного підходу, наступність та перспективність при вивченні предметів гуманітарного циклу в ході реалізації Державних освітніх стандартів

Методичне об’єднання ставить такі основні завдання на навчальний рік:

1. Спрямувати роботу на забезпечення високого рівня викладання української мови та літератури, зарубіжної літератури, англійської мови , історії , формування в учнів практичних умінь і навичок завдяки розвитку ключових предметних компетентностей

2. Навчати школярів користуватися всіма багатствами мовних засобів, формувати у школярів уміння і навички зв’язного усного і писемного мовлення .

3. Забезпечувати засвоєння учнями орфографічних та граматичних норм літературної мови як української, так і англійської

4. Удосконалювати форми і методи роботи на уроках української мови, української літератури, зарубіжної літератури, англійської мови творчо підходити до кожного уроку, впроваджуючи в практику досягнення педагогічної науки.

5. Систематично знайомитися та впроваджувати в практику компетентнісний підхід при викладання предметів

6. Регулярно проводити огляд новинок методичної та художньої літератури, періодичних видань.

7. Активізувати позакласну роботу з навчальних предметів, розвиваючи при цьому творчі здібності учнів.

8. Проводити індивідуальну роботу з обдарованими учнями і з невстигаючими учнями.

9. Використовуючи різні засоби, форми і методи навчання, виховувати в учнів любов до рідної мови, повагу до культури і традицій свого народу, інших народів світу.

10. Організувати проведення у школі декади рідної мови та української літератури; декади зарубіжної літератури, історії

11. Пропагувати і плекати любов до українського слова, дотримання учнями єдиного орфографічного і мовного режиму.

12.Значні зусилля спрямувати на викладання англійської мови у зв’язку з вимогами часу

 


Copyright MyCorp © 2019
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz